Maartensdijk
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot tussen ijzeren sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk, waartussen een draaibare rol, waarboven een afdakje is...
7 Resultat(en)
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot tussen ijzeren sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk, waartussen een draaibare rol, waarboven een afdakje is...
Vermoedelijk 19e eeuws STUWTJE, bestaande uit een houten schot tussen ijzeren sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk, waartussen een draaibare rol waarboven een afdakje - is...
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot (thans verdwenen) tussen in de gemetselde beschoeiing uitgespaarde sponningen, verticaal beweegbaar (destijds) middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk...
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot tussen in gemetselde constructies uitgespaarde sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk, waartussen een draaibare rol -...
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot tussen in de beschoeiing uitgespaarde sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een ijzeren juk, waartussen een draaibare rol - waarover...
Vermoedelijk 19e eeuws stuwtje, bestaande uit een houten schot tussen in de palen van het houten juk uitgespaarde sponningen, verticaal beweegbaar middels een windas, bestaande uit een houten, met pen- en gatconstructie...
Inleiding 188 BOVENLEIDINGPORTALEN op het baanvak Utrecht-Hilversum welke in 1863 door de Hollandse IJzeren Spoorweg Maatschappij (HIJSM) werd aangelegd. In 1874 had alleen Maartensdijk een halte. In 1938 werden betonnen...